Shop Mobile More Submit  Join Login
Diablo in hells garden by najmulosmani Diablo in hells garden by najmulosmani
Diablo concept with a quick paint-over or under lol. Slapped on some fast under colour, and also painted in the lineart too. Uploaded this to diablofans a year back.

The hell scenery in the back is from diablo 1s hell :D
Add a Comment:
 
:iconhautamieli:
Hautamieli Featured By Owner Oct 13, 2012
Diablo: got a smoke? I can give fiirreee!!!!
Reply
:iconwnter06:
wnter06 Featured By Owner Mar 11, 2012
joy
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner May 14, 2012  Professional Digital Artist
haha ty
Reply
:iconraymondminnaar:
RaymondMinnaar Featured By Owner May 12, 2011  Professional Digital Artist
briliant lol need i say more lol
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner May 12, 2011  Professional Digital Artist
hehe cheers man
Reply
:iconraymondminnaar:
RaymondMinnaar Featured By Owner May 30, 2011  Professional Digital Artist
where in the uk do u live
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner May 31, 2011  Professional Digital Artist
a town called northampton man, 60 miles north of london. The most boring place ever i swear :s ad full fo the shittest ppl, well my area anyway :S
Reply
:iconvisionxtream:
VisionXtream Featured By Owner Apr 17, 2011
Oh man this is amazing!!!
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner Apr 17, 2011  Professional Digital Artist
lool thats old schoool :P
Reply
:iconalstorius:
Alstorius Featured By Owner Apr 10, 2011  Hobbyist Interface Designer
Nice, but need more light and colors.
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner Apr 11, 2011  Professional Digital Artist
yeah its not really painted properly, i just whacked in some colours using an airbrush over the old lineart. really old too xD thanks for the comment! :D]
Reply
:iconwalcor:
walcor Featured By Owner Sep 24, 2010  Professional Digital Artist
when is D3 going to be available...seems like forever i have waited....nice pic btw :)
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner Sep 24, 2010  Professional Digital Artist
I know how u feel bro :s hopefully well have a release date annoucnced in the upcoming blizzcon and some tasty new info too. Damn game taking forever tho.. have to sort a lot out before it comes out, cos i kow my life will fall apart when i does haha
Reply
:iconvulturer:
Vulturer Featured By Owner Sep 17, 2010
As he stood there, I realized that I was lower than a cockroach, while he had the unmeasurable might of an ocean, and his eyes had no bounds.

Great work!
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner Sep 18, 2010  Professional Digital Artist
..and then the stars fell dim bringing forth a new age of darkness, fallen now are the divine pillars of our kingdom.
And deep in the thickening silence of the nightborne abyss, shine two new stars like eyes, boundless do they peer into our becoming mortal realm watching our honored fall like moths from its burning gaze... for the heavens have trembled..

Hehe thanks for the great comment mate! :)
Reply
:iconxulael-malachi:
Xulael-Malachi Featured By Owner May 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
You say my stuff looks professional!? Good god, Naj. These are amazing. I can't do ANYTHING this good.
Reply
:iconnajmulosmani:
najmulosmani Featured By Owner May 15, 2010  Professional Digital Artist
Haha ty, but even with the owrk i do, its still not looking proper, have to consider a 1001 more things to make it look like something you would actually have as a concept etc.

But your work,despite being a totally different style etc, has that quality about it that make it look official. I wouldnt be able to tell the difference in between you lil chibi manga type stuff then any oher pro, thne again with the animation its infact much better ^^
Reply
:iconxulael-malachi:
Xulael-Malachi Featured By Owner May 16, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you ^^
Reply
:iconzejequzi:
zejequzi Featured By Owner Apr 24, 2010
epic! :iconlawooplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1680 × 1050




Details

Submitted on
April 24, 2010
Image Size
963 KB
Resolution
1680×1050
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,407
Favourites
115 (who?)
Comments
19
Downloads
244

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×